سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روز معماری در جهان

معماری چیزی است که تمایل نداریم آنقدر که باید قدر آن را بدانیم. دفعه دیگر که در خیابان قدم می زنید به اطراف خود نگاه کنید. همه چیز محصول معماری است. به همه آن ساختمان های شگفت انگیز در سراسر دنیا فکر کنید. این درست است که ما از کارهایی که در این زمینه انجام شده قدردانی می کنیم ، درست است؟ برای کشف هر آنچه در مورد این تاریخ و چگونگی جشن صحیح خانه هوشمند یا ساختمان های هوشمند که توسط معماران روز دنیا انجام می گردد می دانید ، ادامه مطلب را بخوانید.

درباره روز معماری اطلاعات کسب کنید

روز معماری به منظور ادای احترام به این صنعت ایجاد شده است. معماران این توانایی را دارند که با کار شگفت انگیز حتی برای نورپردازی نما جهانی را که ما در آن زندگی می کنیم تغییر دهند. روز معماری در مورد شناخت کارهای آنها و همچنین نقش مهمی است که معماری ایفا می کند.

روز معماری امروز در سراسر جهان جشن گرفته می شود. این جشن ممکن است در تاریخ های مختلف و به روش های مختلف برگزار شود ، اما دیدن اینکه این هنر و صنعتی است که در سراسر جهان مورد استقبال قرار می گیرد بسیار جالب است. از آرژانتین و ونزوئلا گرفته تا برزیل و ایران؛ کشورها در سراسر جهان به کار معماران احترام می گذارند.

روش های مختلفی وجود دارد که معماری بر جامعه و جهان پیرامون ما تأثیر می گذارد. در همان ریشه ها ، معماری ساختمان هایی که پیچ و رولپلاک نما می شوند وجود دارد تا بتوان یک محیط فیزیکی برای زندگی مردم ایجاد کرد. با این حال ، معماری بسیار بیشتر از این محیط ساخته شده است. معماری بخشی از فرهنگ ماست. این نه تنها نمایانگر چگونگی دیدن جهان ، بلکه همچنین نمایانگر نحوه مشاهده خودمان است.

در حالی که مفهوم ساخت یک پناهگاه بسیار ساده و ساده است ، سبک ساختمان با توجه به ارزشی که برای جامعه خواهد داشت ، مواد قابل استفاده و آب و هوا در مکان خاص شکل گرفته است. با این حال ، همانطور که پیشرفت هایی در فناوری وجود داشته و جهان به هم پیوند خورده است ، سبک ها تکامل یافته اند. علی رغم این ، حتی در ساخت و سازهای معاصر ، هنگام تکریم تفاوت های ظریف فرهنگی ، هنوز اهمیت وجود دارد.

نه تنها معماری در سطح بالایی بر جامعه تأثیر دارد ، بلکه در سطح شخصی نیز تأثیر دارد. همه چیز ، از اتمام مواد تا نحوه چیدمان فضا در ساختمان هایی که شست و شوی نما انجام داده اند، می تواند به بهره وری ، خلق و خوی و سلامتی ساکنان کمک کند. به عنوان مثال ، آیا می دانید افراد هنگام کار در فضایی که به خوبی طراحی شده است ، کمتر به مرخصی استعلاجی می روند؟ آنها همچنین معمولاً تمرکز بیشتری دارند و سپس تمایل دارند که در تجارت خود سهم بیشتری داشته باشند. در طرف مقابل ، سطح بالاتری از تنش می تواند به عنوان یک نتیجه از ساختمانهای غیر تخیل و مناظر بتونی و استریل ایجاد شود.

وقتی همه اینها را در نظر می گیرید ، درک دلیل مهم بودن یک روز معماری کار دشواری نیست. معماران نقش گسترده ای در جامعه دارند. آثار آنها ترکیبی از علم و هنر است که از سیاست ، اقتصاد ، جامعه شناسی ، روانشناسی و موارد دیگر استفاده می شود! ما باید از کار آنها قدردانی کنیم و به همه کارهای شگفت انگیزی که تاکنون انجام داده اند ادای احترام کنیم. حتی کارهایی همچون اتوبار اندرزگو.

تاریخچه تاریخ معماری

روز معماری در سال 2005 توسط اتحادیه بین المللی معماران (UIA) ایجاد شد ، روزی است که می توان از کارهای معماران قدردانی کرد و برخی از کارهای بزرگ معماری جهانی را جشن گرفت.

معماری فوق العاده مهم است و معماران این توانایی را دارند که با سخت کوشی تمام زندگی ما را شکل دهند. علاوه بر این ، معماری نقش اساسی در برنامه ریزی برای آینده ، پایدار کردن رشد جمعیت و مقابله با تعدادی از مشکلات اجتماعی دارد.

هر ساله رویدادهایی در مکان های مختلف برگزار می شود ، معماران ، مهندسان ، برنامه ریزان و توسعه دهندگان گرد هم می آیند تا کارهای خود را به نمایش بگذارند ، در مورد پروژه های آینده بحث کنند ، در مورد مسائل فعلی بحث کنند و مشاغل جدید را برنامه ریزی کنند. بنابراین اگر در صنعت کار می کنید ، چرا ادامه نمی دهید و در آن شرکت نمی کنید؟

برای کسانی که در زمینه معماری کار نمی کنند ، کافی است چند لحظه از روز خود بگذرانید تا از شاهکارهای معماری که معمولاً در زندگی روزمره خود فرض می کنید قدردانی کنید.

ما همچنین توصیه می کنیم که نگاهی آنلاین بیندازید تا بفهمید موضوع روز معماری چیست. موضوع متفاوتی وجود دارد که هر ساله به روز معماری نسبت داده می شود. به عنوان مثال ، شهرهای سالم ، شهرهای خوشبو موضوع در سال 2014 بود. این می تواند به شما کمک کند تا به روش های مختلفی حتی استفاده از کلایمر که می توانید هر سال روز معماری را مشاهده کنید ، جهت گیری کنید.

چگونه روز معماری را جشن بگیریم

یکی از راه هایی که می توانید روز معماری را جشن بگیرید ، اختصاص دادن وقت برای یادگیری در مورد درخشان ترین نمونه های معماری جهان برای موتورخانه هوشمند است. ما با ارائه چند نمونه از پروژه های معماری باورنکردنی شما را شروع خواهیم کرد. به عنوان مثال ، موزه طبیعت و علوم Perot در دالاس وجود دارد و همچنین London Shard که یک آسمان خراش معروف 72 طبقه است که افق پایتخت را در انگلستان متحول کرده است. این خانه با الهام از دهانه های کلیسایی ساخته شده است ، دهه های شیشه ای هشت زاویه ای گرد هم می آیند و سازه ای را منعکس می کنند که آسمان و شهر اطراف آن را منعکس می کند.

در پکن ، Linked Hybrid یکی دیگر از آرشیوهای جذاب و چشمگیر است که به تولید ظروف پلاستیکی نیز مشغول است.