سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باخیال راحت سفر کنید

آیا می خواهید در یک حرکت پسندیده خانه خود را تمیز نگه دارید یا شست و شوی نما انجام دهید و یا حتی آیا می خواهید نورپردازی نما انجام دهید؟ یک راه مطمئن برای انجام این کار حرکت با ماشین شخصی خود است تا اینکه وسایل را جا به جا نمایید. این روش جابجایی هزینه کرایه کامیون یا یک شرکت حرفه ای در حال جابجایی را از بین می برد - هر دو به خصوص ارزان نیستند. اجاره کامیون متحرک 10 تا 12 فوت برای یک حرکت از راه دور می تواند حدود 1000 دلار هزینه داشته باشد. هزینه استخدام متقاضیان خدمات بین ایالتی کامل می تواند بیش از 4000 دلار یا بیشتر باشد. با استفاده از اتومبیل شخصی خود برای جابجایی ، هزینه اجاره ، هزینه های بیمه و بسیاری از هزینه های دیگر را کاهش می دهید. 

البته ، حرکت با وسیله نقلیه شخصی برای همه انتخاب درستی نیست. کسانی که خانه های بزرگ را جابجا می کنند ، برای حمل وسایل خود به یک وانت یا کامیون بزرگتر احتیاج دارند. به همین دلیل ، ما فقط استفاده از ماشین شخصی خود را هنگام جابجایی یک خانوار کوچک توصیه می کنیم. در زیر ، ما پنج نکته در مورد حرکت با ماشین شخصی خود و همچنین چند نکته مهم را در هنگام استفاده از وسیله نقلیه شخصی برای حرکت جمع آوری کرده ایم.

5 نکته برای حرکت با ماشین شخصی خود
از تجهیزات لازم استفاده کنید
مگر اینکه بخواهید وسایلی در ماشین خود جا به جا شوند ، توصیه می کنیم روی چند وسیله آزمایش شده و واقعی سرمایه گذاری کنید. برای افراد مبتدی ، می توان از طناب ، سیم های بانجی یا بند به عنوان بندهای بسته استفاده کرد تا وسایل را در داخل ماشین در جای خود قرار دهد. سایر وسایل حرکتی که هنگام حرکت با اتومبیل به کار شما می آیند شامل سطل و سطل پلاستیک و همچنین یک وسیله حمل سربار است که می تواند برای قرار دادن وسایل بیشتر در بالای خودرو مورد استفاده قرار گیرد.

وسایل سنگین را در پایین قرار دهید
هنگام بارگیری ماشین برای حرکت ، حتما وسایل سنگین تری را در پایین و موارد سبک تری را در قسمت بالا قرار دهید. وسایل سنگین تر ممکن است شامل قطعات مبلمان ، کتابها و فرشهای بزرگ نورد شده باشد. وسایل سبک تر ممکن است شامل لباس ، حوله و ملافه باشد. بسته بندی اتومبیل خود با وسایل سنگین در قسمت پایین و وسایل سبک تر در بالا از شکستگی هر چیزی جلوگیری می کند و روند بارگیری / تخلیه را نیز آسان می کند.

قبل از سفر بنزین را دوباره پر کنید
جستجوی یک پمپ بنزین هنگام یدک کشیدن یک کالای شخصی ، یک روش سرگرم کننده یا کارآمد برای شروع حرکت نیست. بنابراین قبل از برخورد به جاده ، حتما ماشین خود را پر از بنزین کنید. توصیه می کنیم شب قبل از بسته بندی ماشین آن را پر کنید. شروع حرکت با یک مخزن کامل بنزین به روند بسیار آرام روز کمک خواهد کرد.

فضای داخل اتومبیل خود را به حداکثر برسانید
صندلی ها را دراز بکشید و فضای داخلی را صاف کنید تا فضای داخل ماشین شما به حداکثر برسد. اگر می توانید سعی کنید از بسته بندی وسایل داخل جعبه های مقوایی نیز خودداری کنید. این جعبه های حجیم فضای داخل ماشین را اشغال می کند که در غیر این صورت می تواند برای جا دادن بیشتر وسایل خانه استفاده شود. در عوض ، کیسه های پلاستیکی ، کیسه های ذخیره سازی خلاuum یا اصلاً را انتخاب نکنید. روش دیگر برای به حداکثر رساندن فضای داخل اتومبیل ، جدا کردن همه وسایل مبلمان قبل از بارگیری آنها در اتومبیل است. از میز و صندلی گرفته تا تخت و میز ، می توانید با جدا کردن هر تکه و صاف گذاشتن آن در ماشین ، مبلمان بیشتری را در داخل ماشین جای دهید.

دید خود را مانع نکنید
پر کردن وسایل نقلیه خود را تا جایی که وسوسه انگیز باشد ، باز نگه داشتن میدان دید مهم است. در غیر این صورت ، نمی توانید به پشتیبان گیری ، تغییر مسیر یا رانندگی ایمن بپردازید. برای جلوگیری از ایجاد مانع در دید با وسایل خانه هوشمند ، توصیه می کنیم چندین سفر به عقب و جلو با ماشین انجام دهید. این باعث می شود ماشین بیش از حد وسایل را بارگیری نکنید و جلوی دید جاده را بگیرید. در بعضی مواقع نیز می توانید از فوم پشت چسب دار و عایق پشت چسب دار استفاده نمایید. در غیر این صورت نیز می توانید از اتوبار ونک برای جابه جایی انجام دهید.

هنگام حرکت با ماشین شخصی خود چه نکاتی را باید در نظر بگیرید
میزان چیزهایی که منتقل می شوند - چه مقدار چیزها را جابجا می کنید؟ همانطور که قبلاً ذکر شد ، اگر قصد انتقال یک خانه یا موتورخانه هوشمند سه یا چهار خوابه یا بزرگتر را دارید ، توصیه می کنیم کامیون در حال حرکت را اجاره کنید. کسانی که استودیوهای کوچکتر یا خانوارهای یک تا دو خوابه در حال جابجایی هستند ، ممکن است بتوانند با استفاده از ماشین شخصی خود از پس این کار برآیند. بخاطر داشته باشید که هرچه وسایل بیشتری برای جابجایی داشته باشید ، باید سفرهای بیشتری را انجام دهید. اگر از راه دور حرکت کنید ، این امر بسیار ناخوشایند است. با این حال ، اگر این حرکت محلی است ، این ممکن است مسئله ای نباشد.
قیمت و مسافت بنزین - شما تا کجا حرکت می کنید و به چند ایستگاه گاز نیاز دارید؟ قبل از سوار شدن در وسیله نقلیه شخصی خود حتماً مسافت و قیمت بنزین را ارزیابی کنید. این نه تنها به شما در تهیه بودجه سفر کمک می کند ، بلکه به شما تخمین می زند که مدت زمان حرکت چقدر طول خواهد کشید. سبد کلایمر
شرایط اتومبیل شما - اطمینان حاصل کنید که قبل از برخورد به جاده ، خودروی شما باید توسط یک متخصص حرفه ای بررسی و سرویس شود. یک متخصص خدمات باید فشار تایر ماشین شما را بررسی کند ، سطح مایعات را بررسی کند و سایر خدمات اساسی نگهداری ماشین را انجام دهد. این امر به اطمینان از حرکتی ایمن و روان کمک خواهد کرد.
کمک بالابر - چه کسی قصد دارد در حین سنگین کردن به شما کمک کند؟ برخلاف اجاره کامیون ، وسایل نقلیه شخصی معمولاً برای بارگیری و تخلیه وسایل از رمپ مجهز نیستند. این بدان معناست که هنگام حرکت با اتومبیل شخصی خود ، مقدار زیادی از بالابر را انجام خواهید داد. ما توصیه می کنیم یک دوست یا عضو خانواده قوی را برای کمک به روند بارگیری و تخلیه به خدمت بگیرید. در غیر این صورت ، ممکن است در نهایت وسایل خود را بیندازید و بشکنید - نیازی به گفتن نیست ، در این کار به خود آسیب می رسانید.
بسته بندی فضای داخلی - فقط خواسته یا ناخواسته پرتاب belo نکنید